Eindelijk regen.....hè hè - Reisverslag uit Keswick, Verenigd Koninkrijk van Johan en Leny Allard - WaarBenJij.nu Eindelijk regen.....hè hè - Reisverslag uit Keswick, Verenigd Koninkrijk van Johan en Leny Allard - WaarBenJij.nu

Eindelijk regen.....hè hè

Door: johan

Blijf op de hoogte en volg Johan en Leny

27 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Keswick

27 Mei Aspatria-Keswick 45 km bewolkt en regen

Je gaat fietsen in Engeland ,dat wordt een koude natte bedoening denk je dan. Je legt de regenjas,broek en hoezen om de schoenen en voeten droog te houden voor het grijpen bovenaan in de tas elke dag weer en nu na 6 droge dagen.......eindelijk regen!!!!

Als het morgen maar weer droog is want zo lekker is het nou ook weer niet.
De voorspelling belooft weinig goeds dus toch maar weer boven in de tas dat drooghoudspul.

We reden vandaag het Lake District in met uiteraard -want echte bergen hier-het nodige omhoogfietswerk,daar kijken we niet meer van op.
Onze benen zijn het inmiddels gewend en gaan bij hellingen direct in de "4 wheel drive "stand.

Onderweg op een landweggetje in de bocht stond een oude Vauxhall uit 1936 met het hoofd van de monteur in de motorkap.
Het karakteristieke britse heerschap met pet stond er bij en keek er naar en vertelde vol trots over zijn oude wagen. Er zat nu geen olie meer in dus dat werd wegslepen of vervoeren achterop een truck.

Het laatste gedeelte ging dwars door het bos en we kwamen veel MTB-ers tegen.Het bleek hier een fiets El Dorado met bikeshops en bike cafees midden in het bos.

Even later reden we Keswick binnen en we verblijven nu in een B&B waarvan de gastvrouw en gastheer de gasten beter verzorgen dan zichzelf......vult u maar verder in naar eigen idee.

We gaan nu even Keswick-center in voor een hap en een pint.
Morgen weer een klein stukje anders zijn we veel te te snel bij de boot.