Thuis......koud.....BRRR!!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Johan en Leny Allard - WaarBenJij.nu Thuis......koud.....BRRR!!! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Johan en Leny Allard - WaarBenJij.nu

Thuis......koud.....BRRR!!!

Door: johanleny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Leny

11 December 2011 | Nederland, Haarlem

11-12

Zo,we zijn d'r weer. Gisteren om 16.30 vertrokken van het kleine vliegveld van Siem Reap. Na 2 tussenlandingen - 1 in Danang (Vietnam) en 1 in Singapore met overstap zijn we na een lange nachtelijke vlucht vanmorgen weer veilig geland. Sjon (collega)en Maaike stonden even later weer klaar om ons met fietsen en al (onbeschadigd dit keer)weer thuis af te leveren.

Gisteren stond de ochtend vooral in het teken van inpakken van tassen en fietsen.Vlak voor vertrek nog 1x een oosterse maaltijd gegeten.

De avond ervoor(9-12) zijn we nog een kleine 1e hulppost binnen gelopen en gevraagd of we even mochten rondkijken.De zuster van dienst met hier nog een zestigerjaren kapje op het hoofd vond het geen bezwaar. Er was geen barriere tussen de straat en het kleine ziekenzaaltje en toen we een blauwe deur openden stonden we pardoes op de operatiekamer. Achter een loket(- rechts betalen ,-links medicatieverstrekking) zat de dokter van vanavond .Er waren geen patienten.Dit kleine kliniekje had voorts voor de deur een reclamelichtbak geplaatst met 24 uurshulp erop en een zwaailicht opdat je er niet voorbij loopt ,fietst of tuk-tukt. In Siem Reap is ook een groter en vast wat moderner hospitaal maar dit was toch wel erg leuk om even te zien.(foto volgt)

Wel,jullie zijn nu helemaal bij omtrent onze onvergetelijke reis waarin we zo'n 1250 km hebben gefietst door Vietnam en Cambodja. We hopen er nog lang van te kunnen nagenieten.

Als het van een volgende verslagwaardige trip komt zullen we dit blog ,dat nu gaat slapen, weer opwekken en zullen we jullie weer laten weten hoe het ons dan vergaat.

Adieu: Leny en Johan.

• 11 December 2011 - 19:50

Karin V Leuven :

Welkom thuis in dit koude landje.. Dat valt tegen he?! Genoten van jullie avonturen , rust nu maar ff goed uit, groetjes Karin

• 13 December 2011 - 11:19

Mirjam Boonman:

Leuk je weer op het werk te zien Johan.
    Jullie hebben toch een onvergetelijke trip gemaakt.
    De Garra Rufa visjes behandeling kan je ook in Nederland van genieten.
    Spa Centre in Beverwijk op de Parralelweg is er een van.

Fijne feestdagen,
    Groet Mirjam en Frank

• 13 December 2011 - 16:07

Nico En Edith:

Erg leuk om jullie te volgen op deze manier. Prachtige reis hoor, en prettig leesbaar verslag !
    Groet