Cambodja in zicht - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Johan en Leny Allard - WaarBenJij.nu Cambodja in zicht - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Johan en Leny Allard - WaarBenJij.nu

Cambodja in zicht

Door: johanleny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Leny

22 November 2011 | Vietnam, Hanoi

Zo.20-11 Long Xuyen - Cau Doc 95 km

Na eenvoudig ontbijt met omeletje de stad weer uit.Liep weer vlotjes.Na 2 uurtjes fietsen probeerden we koffie te krijgen op een plek waar zich een hele schoolklas had verzameld om lekker wat te eten.Men begreep ons aanvankelijk niet maar we kregen uiteindelijk toch koffie,ijskoffie had de baas geserveerd. Bleek erg lekker.We reden verder en plots maande men ons tot stoppen maar waarom....? Dat werd snel duidelijk want luttele seconden later viel er een boom over de weg.Met grote spoed werd de cirkelzaag erin gezet en spoten de brommertjes weer huns weegs evenals wij natuurlijk.Vandaag zagen we overal langs de weg en op pleintjes rijst te drogen liggen (zie foto