Haarlem -Berlijn 2013 - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Johan en Leny Allard - WaarBenJij.nu Haarlem -Berlijn 2013 - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Johan en Leny Allard - WaarBenJij.nu

Haarlem -Berlijn 2013

Door: johanleny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Leny

03 Mei 2013 | Nederland, Haarlem

Vandaag begonnen met de eerste voorbereidingen voor een nieuwe fietsreis.Deze trip is relatief gezien kort vergeleken met eerdere reizen.
Op bevrijdingsdag reizen we per trein naar Groenlo om daar te overnachten. De volgende dag starten we dan en gaan op zoek naar de R1 waarover we gaan trachten zonder veel problemen Berlijn te bereiken. De lange winter/voorjaarskoude lijkt geweken en we hopen dus op een 'warme aangename' fietsreis.

• 04 Mei 2013 - 09:59

Karin V Leuven :

Nou mensen ik heb het zonnetje besteld voor jullie hoor!
    Goeie reis en veel plezier !
    Groetjes van Karin

• 04 Mei 2013 - 20:35

Frank Timmerman,:

Johan en Leny

• 04 Mei 2013 - 20:38

Frank Timmerman,:

ja hier dan het vervolg, enter mag niet want dan wordt je verhaal verzonden bluh, hopelijk hebben jullie een fijne reis met lekker weer vooral, ik ga jullie volgen veel plezier, later

• 09 Mei 2013 - 10:19

Erik Meijer:

Hoi Leny en Johan,

Wat een sportievelingen zijn jullie toch. Nu weer naar het mooie Berlijn. Schijnt dat er in midden Duitsland ook nor wat flink heuvelwerk aanwezig is, maar dat is voor jullie natuurlijk geen probleem. Frank L. te V. heeft hem volgens mij ook gedaan enkele jaren terug.
    Toen ik vorig jaar op camping Sans soucis (dus niet alleen castricum is zonder zorgen) was, waren er op ons trekkersveldje veel R1 fietsers.

we konden ze vaak blij maken met het tijdelijk afstaan van een paar goede stoelen. Potsdam en het slotpark Sans Soucis vonden we trouwens erg mooi.

eergisterenavond terug gekeerd van een lang weekend Zweden. een vriend heeft daar een 2e huisje, waar het goed toeven is. natuur loopt daar wel erg achter. Krijg een A1 en ga weg.

Succes