Bevrijdingdag - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Johan en Leny Allard - WaarBenJij.nu Bevrijdingdag - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Johan en Leny Allard - WaarBenJij.nu

Bevrijdingdag

Door: johanleny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Leny

05 Mei 2013 | Nederland, Haarlem

Vandaag laatste vertrekperikelen alvorens we onszelf even bevrijden van het alledaagse.Natuurlijk vieren we ook de vrijheid zoals die bedoeld is op deze dag.Het is juist in deze dagen bijzonder om door Duitsland te gaan reizen.Je bent je iets meer van de geschiedenis bewust dan wanneer je deze trip op een ander moment in het jaar maakt,althans zo ervaar ik dat.
Vanavond pakken we de trein en vanaf morgen 6 mei 'geht's los'.

• 05 Mei 2013 - 10:36

Iris:

Een sehr sh☼ne reis, ik zal jullie natuurlijk op de wielen volgen knuffels uit een heerlijk zonnig Haarlem laat het maar zo blijven voorlopig, x iris

• 06 Mei 2013 - 15:04

Ria Frans :

hoi leny en johan als het goed is zitten jullie op de fiets en schijnt de zon . Het is een mooie route dat moet helemaal goed komen !veel plezier en laat de benen maar rond draaien.