Glas ,glas en nog eens glas......'Katers'tag? - Reisverslag uit Goslar, Duitsland van Johan en Leny Allard - WaarBenJij.nu Glas ,glas en nog eens glas......'Katers'tag? - Reisverslag uit Goslar, Duitsland van Johan en Leny Allard - WaarBenJij.nu

Glas ,glas en nog eens glas......'Katers'tag?

Door: johanleny

Blijf op de hoogte en volg Johan en Leny

10 Mei 2013 | Duitsland, Goslar

Stadtoldendorf -> Goslar -96 km - half bewolkt- wind: west ( niet hard)

Glas op de weg,en niet zo weinig ook.Vaterstag eist zijn tol maar wonder boven wonder bleven onze banden gespaard.Niet alleen de bierflessen waren deels gesneuveld maar helaas ook enkele voor ons belangrijke richtingsborden en bordjes.Vandalisme is internationaal.We vonden desondanks onze weg die zelfs aanvankelijk snel verliep.Even later daalde het gemiddelde tempo snel door klimsessies en vertragende bospaden.
We zagen weer prachtige stadskernen in Einbeck ,Bad Gandersheim en eindstation Goslar.We bespreken eigenlijk nooit een hotel maar dat ging vandaag dus bijna mis omdat we er niet aan dachten dat het vrijdag was,bovendien tussen hemelvaart en het weekend dus veel vrije en uitgaande mensen.Gelukkig was er een hulpvaardige dame van een klein hotel waar we door een misverstand uiteindelijk niet konden overnachten maar die ons wel aan een ander goed adres hielp midden in het mooie centrum van Goslar.
We lieten ons de Calzonepizza's goed smaken en gingen vroeg slapen na een vermoeiende dag. 9-10 uur pitten ......heerlijk!

• 13 Mei 2013 - 21:48

Frank Timmerman:

Mooi reisverslag en zo te zien goed weer, zeker in vergelijking met Piet en Leny, wat hadden die een pech zeg, veel plezier en ik blijf jullie volgen, groet Frank

• 14 Mei 2013 - 20:53

Karin :

Wat laten de feestvierende mensen toch altijd een zooi troep achter he, waarom moet dat altijd .
    Toch heel erg blij dat jullie geen lekke banden hebben gekregen hoor!